rosebox-BFdSCxmqvYc-unsplash

Rondom uw bestelling

Terugkeer & Klacht

Als particuliere klant kunt u binnen 14 dagen van uw aankoop afzien. Wij nemen de verzendkosten van de retourzending voor onze rekening. De volledige annuleringsvoorwaarden vindt u in onze annuleringsvoorwaarden.

Inhoud

Verzoek om teruggave

Om een retourzending aan te vragen, kunt u rechtstreeks contact opnemen met onze klantenservice via e-mail of telefoon.

Om verder te kunnen gaan, is het nodig om je bestelnummer op te geven, samen met de achternaam of het e-mailadres en de postcode van de ontvanger van de factuur.

Terugkeer uitvoeren

Nadat u uw annulering per post, fax of e-mail heeft aangegeven en van ons een retourlabel heeft ontvangen, kunt u onze eenvoudige richtlijnen volgen voor de correcte terugzending van uw goederen.

Een klein artikel correct retourneren

Terugsturen met UPS

Hier vindt u de UPS Gids als afdrukbare versie in PDF-formaat

Een groot artikel correct retourneren

Terugkeer met raven

Hier vindt u de Raben/TNT Gids in afdrukbaar PDF-formaat

Meer over uw retourzendingen en klachten

Tobias Berg en Oliver Stenzel - contactpersonen bij Inkoop en Verkoop - schrijven op glasplaat

Heeft u nog vragen?

Wij adviseren u ook graag persoonlijk - wij kijken uit naar uw telefoontje of e-mail! Als u wilt dat wij u gratis terugbellen, laat dan nu uw contactgegevens achter.