Als particuliere klant kun je je aankoop binnen 14 dagen annuleren. De volledige annuleringsvoorwaarden vind je in onze annuleringsvoorwaarden.
Neem gewoon per e-mail of telefoon contact met ons op over uw retourzending en klacht. Wij sturen u dan een retouretiket voor uw bestelling.
Nadat u uw annulering telefonisch of per e-mail hebt aangegeven en een retouretiket van ons hebt ontvangen, kunt u onze eenvoudige richtlijnen volgen voor het correct retourneren van uw goederen.
Nadat de retourzending door ons is ontvangen en gecontroleerd door onze logistieke afdeling, storten wij het aankoopbedrag terug op het oorspronkelijke betaalmiddel.
Samengevat: Wat u moet doen als...
Transport per: | Verpakking beschadigd | Verpakking perfect, goederen beschadigd | Wij hebben nodig... |
Pakketdienst (UPS of TNT) | Weiger het pakket van het bezorgbedrijf en vraag om bevestiging van de schade. Meld de schade onmiddellijk aan onze klachtenafdeling | De schade uiterlijk binnen 48 uur aan de pakketdienst melden en om bevestiging van de schade vragen. Laat de goederen achter in de staat waarin ze zich bevonden toen de schade werd ontdekt. Meld de schade direct bij onze klachtenafdeling |
|
Expediteur | Pak de goederen uit in het bijzijn van de vrachtwagenchauffeur en laat de schade op de vrachtbrief noteren. Weiger de goederen in ontvangst te nemen. Meld de schade direct aan onze klachtenafdeling en het transportbedrijf | Meld de schade direct bij onze schadeafdeling |
|
Belangrijk: Om ervoor te zorgen dat uw claim snel en soepel wordt verwerkt, dient u alle documenten volledig en op tijd in te dienen.