rosebox-BFdSCxmqvYc-unsplash

Alles over uw bestelling

Retourneren & klachten

Als particuliere klant kun je je aankoop binnen 14 dagen annuleren. De volledige annuleringsvoorwaarden vind je in onze annuleringsvoorwaarden.

transporthinweis-nobubble

Uw pakket is geleverd, maar de verpakking of de goederen zijn beschadigd? Lees dan onze informatie over transportschade.

Inhoud
Pictogram E-mail

Hoe kan een retourzending worden aangevraagd?

Neem gewoon per e-mail of telefoon contact met ons op over uw retourzending en klacht. Wij sturen u dan een retouretiket voor uw bestelling.

telefon-nobubble
Maandag t/m vrijdag
08:30 tot 17:00
Pictogram E-mail
Stuur ons een e-mail over je retourzending:
standort-nobubble
Ons adres voor retourzendingen:

visunext SE
Gutenbergstraße 2, 48282 Emsdetten
Duitsland
Icoon vrachtwagen

Hoe moet de terugkeer worden uitgevoerd?

Nadat u uw annulering telefonisch of per e-mail hebt aangegeven en een retouretiket van ons hebt ontvangen, kunt u onze eenvoudige richtlijnen volgen voor het correct retourneren van uw goederen.

Een klein artikel correct retourneren

Retourneren met UPS

Hier vindt u de UPS Gids als afdrukversie in PDF-formaat

Een groot artikel correct retourneren

Terugkeer met Raben

Hier vindt u de Raben/TNT gids als gedrukte versie in PDF-formaat

teuer-nobubble

Wanneer wordt het aankoopbedrag terugbetaald?

Nadat de retourzending door ons is ontvangen en gecontroleerd door onze logistieke afdeling, storten wij het aankoopbedrag terug op het oorspronkelijke betaalmiddel.

transportschaden-verpackung-nobubble

Wat moet ik doen als de verpakking tijdens het transport beschadigd is?

Helaas kan het altijd gebeuren dat de verpakking of zelfs de goederen beschadigd raken tijdens het transport. Als de verpakking van uw levering bij aankomst zichtbaar beschadigd is, is er sprake van transportschade.

Dit geldt voor zowel particuliere als commerciële bestellingen:

Zorg ervoor dat u deze schade door de bezorger op de vrachtbrief of de ontvangstbevestiging laat noteren en documenteer de schade met foto's.

Afhankelijk van de verzendmethode zijn er verschillende stappen van toepassing - bij twijfel: weiger acceptatie. Breng ons onmiddellijk op de hoogte en stuur ons de foto's van de schade en uw bestelnummer.

Zonder een direct schaderapport kan een latere klacht niet in behandeling worden genomen.

transportschaden-ware-nobubble

Wat te doen bij verborgen transportschade aan de goederen?

Als de verpakkingbij levering in perfecte staat was , maar de goederen binnenin defect waren, wordt dit beschouwd als verborgen transportschade. Dit wordt ook wel Dead onArrival (DOA) genoemd.

In dit geval geldt het volgende voor particuliere en commerciële bestellingen: Meld de schade uiterlijk 48 uur na ontvangst van de goederen aan ons en laat de goederen en de verpakking in originele staat achter. Stuur ons onmiddellijk foto'svan de schade en uw bestelnummer. Alleen met volledige en tijdige documentatie kunnen wij uw zaak snel afhandelen.

Samengevat: Wat u moet doen als...

Transport per:
Verpakking beschadigd
Verpakking perfect, goederen beschadigd
Wij hebben nodig...
Pakketdienst (UPS of TNT)Weiger het pakket van het bezorgbedrijf en vraag om bevestiging van de schade.
Meld de schade onmiddellijk aan onze klachtenafdeling
De schade uiterlijk binnen 48 uur aan de pakketdienst melden en om bevestiging van de schade vragen. Laat de goederen achter in de staat waarin ze zich bevonden toen de schade werd ontdekt.
Meld de schade direct bij onze klachtenafdeling
  • Foto van de schade
  • Ordernummer
ExpediteurPak de goederen uit in het bijzijn van de vrachtwagenchauffeur en laat de schade op de vrachtbrief noteren. Weiger de goederen in ontvangst te nemen. Meld de schade direct aan onze klachtenafdeling en het transportbedrijfMeld de schade direct bij onze schadeafdeling
  • Vrachtbrief met bevestiging van de schade
  • Foto van de schade
  • Bestelnummer

Belangrijk: Om ervoor te zorgen dat uw claim snel en soepel wordt verwerkt, dient u alle documenten volledig en op tijd in te dienen.

uw persoonlijke contactpersoon

Heb je nog vragen?

We geven je ook graag persoonlijk advies - we kijken uit naar je telefoontje of e-mail! Als je wilt dat we je gratis terugbellen, laat dan nu je contactgegevens achter.
Loading...
Dateien werden hochgeladen, bitte warten...