De onderneming
Hoe kan ik u bereiken?
Contactformulier
Wie zit achter visunext.nl?
De onderneming
Waar kan ik de alg.voorwaarden vinden?
Algemene voorwaarden
Waarom biedt u de producten zo voordelig aan?
visunext behoort tot de grootste inkopers van projectoren in Nederland. Door een goede samenwerking met veel fabrikanten en door groot in te kopen, houden wij het distributiekanaal kort. Deze situatie biedt ons de mogelijkheid concurrerende prijzen met een uitstekende service te combineren.
Advies
Biedt visunext deskundig advies?
Onze geschoolde adviseurs zijn met de producten meer dan vertrouwd. Regelmatige product trainingen, verzorgd door de verschillende fabrikanten, zorgen ervoor dat het team up to date blijft. Onze ervaring en kennis strekken van de inrichting van een voordelige homecinema tot aan gecompliceerde media-aansturingen in conferentiezalen. Onze onderneming hielp in de laatste jaren meer dan 100.000 klanten bij het vinden van een perfecte projectie oplossing. Deskundig advies maakt deel uit van onze filosofie.
Logistiek / verzenden
Is een expreslevering of een aflevering op zaterdag mogelijk?
Met onze eigen logistiek zijn wij flexibel, indien het onverhoopts een keer snel moet gaan. Graag arrangeren wij tegen meersprijs express leveringen of leveringen op zaterdag voor u. Om geen tijd te verliezen kunt u het beste telefonisch contact met ons opnemen.
Hoe betrouwbaar is de aangegeven beschikbaarheid?
Alle producten in onze shop zijn voorzien van een beschikbaarheids status. Deze zijn up-to-date. Dit wil zeggen dat een product wat gekenmerkt is als zijnde op voorraad, ook daadwerkelijk bij ons in het magazijn op voorraad is. Deze goederen zijn binnen een paar uur klaar voor transport en worden over het algemeen nog dezelfde dag verstuurd. Is een artikel niet op voorraad geven wij in onze shop de tijd aan hoe lang het duurt voordat wij het artikel bij ons in het magazijn hebben. Dankzij zeer intensief leverancierscontact zijn deze zeer realistisch en betrouwbaar en wijken slechts zelden af. Zodra een bestelling ons magazijn heeft verlaten is de levertijd normaliter 1-2 werkdagen.
Wat gebeurt er als ik tijdens aflevering niet thuis ben?
Geen probleem! Onze partners UPS en TNT laten een berichtje achter indien ze niemand hebben aangetroffen. U kunt dan vervolgens heel eenvoudig een nieuwe afspraak met hun maken. Het is zelfs mogelijk om binnen uw stad een ander afleveradres op te geven. Pas indien er drie keer niemand is aangetroffen zal het pakket naar ons teruggestuurd worden.
Levert u ook aan afhaalpunten?
Op het ogenblik hebben wij geen mogelijkheid om het aan afhaaldepots te sturen. Vanzelfsprekend laten wij de bestelling graag op een ander afleveradres bezorgen. Desgewenst sturen wij de bestelling naar een UPS of TNT depot bij u in de buurt.
Biedt u een track & trace mogelijkheid?
Zodra de goederen door UPS bij ons centraal magazijn zijn opgehaald, ontvangt u per omgaande via de mail een trackingnummer. Op de website van UPS kunt u de levering eenvoudig online vervolgen en bent u altijd op de hoogte van de leverstatus. Mochten de goederen op een andere wijze verstuurd zijn ontvangt u alleen een bericht dat de goederen verstuurd zijn. Het trackingnummer kunt u desgewenst op aanvraag via e-mail ontvangen.
Levert u ook naar het buitenland?
Onze klanten zijn verspreid over heel de wereld. We leveren daarom ook in bijna elk land ter wereld. Inwoners van de Benelux landen kunnen rechtstreeks via onze webshop bestellen. Voor levering naar landen buiten de Benelux verzoeken wij u contact met ons op te nemen.
Door wie worden de bestellingen afgeleverd?
Standaard worden de bestellingen uitgeleverd door UPS en TNT. Wij behouden ons het recht voor, in bijzondere situaties andere partners voor het transport in te schakelen.
Wat gebeurt er bij transportschade?
In het uitzonderlijk geval van een transportschade ontstaat er voor u natuurlijk geen nadeel. De transportondernemingen zijn tegen transportschade verzekerd. Controleer bij aflevering de verpakking op eventuele schade en meldt deze direct aan de chauffeur. Voor een snelle afhandeling verzoeken wij u daarna per omgaande contact met ons op te nemen.
Verstuurd u ook aan een ander afleveradres?
Natuurlijk kunt u een van het factuuradres afwijkend afleveradres opgeven. Dit kunt u al tijdens het bestellen doen.
Is het mogelijk een tijdstip voor de levering te noemen?
Alleen bij een expreslevering kunnen wij een aflevering tot een bepaalde tijd \"garanderen\". Dit brengt echter extra kosten met zich mee. Vanzelfsprekend bekijken en berekenen wij graag de mogelijkheden voor u. In principe is aflevering alleen van maandag tot en met vrijdag mogelijk.
Betaalwijze
Hoe kan ik de verwerking van mijn vooruitbetaling versnellen?
Uw bestelling kan verstuurd worden voordat u betaling bij ons op de bankrekening is bijgeschreven. Dit kan de levertijd met 1-3 dagen verkorten. Hiervoor stuurt u ons per mail of fax een overtuigend betaalbewijs (print van online banking afschrift etc.). Nadat wij deze hebben ontvangen en gecontroleerd zullen wij uw bestelling versturen.
Ik heb een bestelling onder rembours geplaatst. Kan ik bei de chauffeur pinnen?
Helaas is het momenteel nog niet mogelijk om bij aflevering te pinnen. De betaling kan daarom uitsluitend met contant geld plaatsvinden. Let op: vaak heeft de chauffeur maar weinig wisselgeld bij zich.
Waarom kan ik tijdens de bestelling niet kiezen voor de betaalwijze /"op rekening/"?
Deze betaalwijze is uitsluitend voorbehouden aan grote/bekende ondernemingen of openbare instanties. Deze dienen dan de bestelling op officieel briefpapier, voorzien van een handtekening en stempel, per post of per fax (0541-53 90 23) naar ons te sturen.
Wij zijn een onderneming uit België of Luxemburg. Kunnen wij een rekening zonder BTW ontvangen?
Ondernemingen uit het Europese buitenland kunnen uiteraard met een geldig BTW nummer zonder BTW bestellen. Hierbij is het echter een vereiste, dat afleveradres en factuuradres in hetzelfde land zijn. De controle van het BTW nummer geschiedt automatisch. Let op: geen puntjes tussen de getallen plaatsen.
Hoe kunnen wij als openbare instantie of grote onderneming op rekening kopen?
Graag maken wij u het mogelijk om op rekening te kunnen kopen. Hiervoor hebben wij alleen de bestelling op uw officieel briefpapier, waarop uw NAW gegevens staan, voorzien van een stempel en een handtekening. U kunt deze naar ons faxen op per post naar ons op sturen. Helaas is het voor nieuwe klanten niet mogelijk om via de online shop op rekening te kopen.
Omruilen / teruggave / reclamatie
Heb ik een herroepingsrecht van 14 dagen?
Indien u met een artikel niet tevreden bent kunt u als particuliere klant van een herroepingsrecht van veertien gebruik maken, dit in overeenstemming met de wet \"kopen op afstand\". Indien u de goederen persoonlijk bij ons ophaalt geldt dit recht echter niet. U hebt echter de mogelijkheid om de goederen ter plekke te bekijken en te testen. Indien u als onderneming of openbare instantie koopt, kunt u helaas geen aanspraak maken op de wet \"kopen op afstand\". Neem in dat geval contact met ons op. Wij nemen uw verzoek in behandeling en kijken of het mogelijk is om eventueel de goederen coulance halve om te ruilen.
Hoe maak ik als consument, in overeenstemming met met de definitie in de wet kopen op afstand, gebruik van mijn herroepingsrecht?
Om aanspraak te kunnen maken op uw herroepingsrecht dient u ons binnen 14 dagen, na ontvangst van de goederen, via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht Stuur geen goederen terug voordat u persoonlijk met ons contact heeft opgenomen en toestemming daarvoor heeft gekregen. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.
Hoe lang duurt de behandeling van mijn retourzending?
Al naar gelang van de vorm van retour kunnen verschillende verwerkingstijden ontstaan. Een algemeen antwoord is daarom niet mogelijk. Een persoonlijke aanspreekpartner ondersteunt u bij de afwikkeling en zorgt voor een snelst mogelijke afwikkeling. U kunt tijdens de gehele procedure de status en de vermoedelijke duur bij ons op vragen. Indien het noodzakelijk mocht zijn om een fabrikant bij de reclamatie in te schakelen, zorgen wij door onze intensieve contacten voor een zo snel mogelijke afwikkeling. Wij vragen voor uw begrip indien het bij uitzonderingen tot vertraging (bv. indien onderdelen besteld moeten worden) kan komen.
Krijg ik een vervangend apparaat indien een beamer defect is?
Over het algemeen valt een vervangend apparaat niet onder de standaardgarantie van een fabrikant. Vanzelfsprekend controleren wij graag voor u, of bij uw garantie een vervangend apparaat hoort.
Wat moet ik doen bij een defect welke buiten de garantietermijn valt?
Ook na de garantietermijn staan wij u graag ter beschikking. Wij kunnen via de telefoon een inschatting maken of een reparatie economisch nog zinvol is. In dat geval maken wij met behulp van een geautoriseerde reparatiewerkplaats een offerte voor u.
Afhalen
Is het mogelijk om de bestelling op te halen?
Wij zijn meer dan een anonieme online shop! Vanzelfsprekend kunt u de bestelling ook bij ons verkoopkantoor in Emsdetten (Duitsland) ophalen. Om de artikelen te reserveren kunt u een e-mail sturen aan info@visunext.nl. Zodra de bestelling voor u in Emsdetten klaar staat nemen wij contact met u op.
Hoe betaal ik bij ophalen?
Indien u voor ophalen kiest kunt u de uit de gebruikelijke betaalmogelijkheden kiezen. Wij informeren u zodra de goederen klaar liggen om afgehaald te worden. Helaas is het bij afhalen niet mogelijk om te pinnen of met creditcard te betalen.
Wat zijn de openingstijden voor het afhalen?
U kunt de goederen van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur ophalen.
Waar kan ik de producten ophalen?
Routebeschrijving